logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۰۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان سلطانیه:

آمریکای شیطان و دشمن برادر نمی‌شود

آمریکای-شیطان-و-دشمن-برادر-نمی‌شود
امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: آمریکای شیطان و دشمن برادر نمی‌شود و خداوند هم در قرآن از دوست گرفتن دشمن منع کرده و از طرفی همین سخن باعث شد زبان آمریکا دراز شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب امروز در خطبه دوم نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در سازمان ملل و جلسات دیگر و دیدارهایی که داشت، گفت: مواضع رئیس‌ جمهور در مورد دشمنی دشمنان، محور مقاومت، توان دفاعی کشور و سیاست خارجی را خوب و البته بعضاً ناپخته دانست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آمریکای شیطان و دشمن برادر نمی‌شود و خداوند هم در قرآن از دوست گرفتن دشمن منع کرده و از طرفی همین سخن باعث شد زبان آمریکا دراز شود. 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه آمریکا به جای شرمندگی درباره عهدشکنی‌ها، تحریم‌ها، ترور شهید سلیمانی و انواع جنایت‌ها طلبکار شد، عنوان کرد: این لغزش کلامی معنایش این است که ایران دغدغه‌ای برای پاسخ به ترور رژیم صهیونیستی نداشته و فلسطین و لبنان نیز ربطی به ما ندارد و دشمن از این بی دقتی‌ها سوء استفاده می‌کند. 

وی ادامه داد: به نام وفاق ملی به افرادی که در فتنه بودند و یا محکومیت داشتند پست داده می‌شود، این در حالی است که با حضور این افراد وفاق ایجاد نمی‌شود و از طرفی خلاف فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند با خداوند خودتان عهد کنید که کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارد و لذا رهبر حکیم انقلاب نگران نفوذ می‌شود. 

حسینی‌نسب روایت‌گری صحیح و به موقع را بخشی از جهاد تبیین و وظیفه مهم جبهه انقلاب دانست و تصریح کرد: در دنیا با یک جنگی مواجه هستیم به نام جنگ روایت‌ها و هرکس بتواند روایت خودش را از حوادث و پدیده‌ها به موقع بیان کند، او حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه زن، زندگی، آزادی چون روایات و گزارش‌ها را دشمن به دست گرفت و گزارش دروغ داد توانست سوءاستفاده کند. 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به حادثه دردناک معدن طبس اظهار کرد: در این حادثه رسانه‌های ضد انقلاب با روایت و گزارش دروغ تلاش می‌کنند این طور القاء کنند که مسئولان جمهوری اسلامی به این حادثه توجه ندارند و یا مجروحان حادثه حزب‌الله لبنان مهم‌تر از مصدومان معدن طبس است و نظارتی بر مشکلات ندارند و زیر ساخت‌های معدنی ناامن است و در حالی که همه این گزارش ها دروغ دشمنان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰